Tuesday, April 19, 2011

Salam Ukhwah...


Hi & Salam Perkenalan utk semua...

its been almost 3 yrs I've registered this blog but still xtergerak hati nk bergiat aktif utk blogging...ermm may be byk sgt commitment kt luar sana~ working as admin & HR person need my full contribution in managing department & staff, kerenah manusia sane sini!! meletihkn... mane lg balik ke rumah utk my only little angle 'Adam Danish' ~ spending time wth him yg semakin aktif & lasak day by day...maklumlah HERO & he's only 3!! ehehe... Yet, I've been sacrificed my weekend for at least another 3 yrs more completing my Degree as a part time student at UTM~classes, assignment, exam & bla, bla, bla...so just tell me when is my time for 'manja-manja' wth myself...??huhu...

Inilah yg Allah da tentukan utk aku...yg terbaek & ade hikmah di sebalik nya...i'allah...kdg2 jauh di sudut hati terasa letihnye...but I'm happy on my own way... ape yg penting, I've to keep on fighting to make sure apa yg telah aku mulakan akan aku akhiri dgn terbaek yg mampu aku buat...i'allah...& life must go on...

Erm...why I'm here? Well...nuthin much...rsnya di kala ade kesempatan, mungkin byk yg boleh dikongsikan bersama...kisah perjlnan hidup, suka duka, informasi & byk kot cerita2 yg boleh aku share utk sahabat-sahabat kt luar sana...sbg iktibar, teladan & mungkin sbg panduan dlm kite mengharungi liku-liku hidup yg pnuh dgn pancaroba...beside...dpt jugak aku mereleasekn stress!!

Last but not lease, enjoy my posting!! till then... 'sharing is caring'!! ahaks!!
Happy reading guys!!

No comments:

I Wouldn't Give Up!

LilySlim - Personal pictureLilySlim Weight loss tickers